Reklama
piątek, 29.06.2018

Terminal coraz częściej gości w salonach fryzjerskich i kosmetycznych

Pokaż znajomym:
Płatności kartą są już standardem w salonach fryzjerskich i kosmetycznych
Płatności kartą są już standardem w salonach fryzjerskich i kosmetycznych fot. gpointstudio, fotolia.com (archiwum)

Czy wiesz, że Polacy używają aż 39,1 mln kart płatniczych? W IV kwartale 2017 roku przeprowadzono aż 1 mld transakcji kartą. Na te statystyki mają wpływ m.in. nowoczesne kobiety, które w swoich salonach fryzjerskich i kosmetycznych wprowadzają terminale, odpowiadając na oczekiwania klientek.

Coraz więcej klientek oczekuje w różnych punktach usługowych nie tylko profesjonalnych usług, ale także możliwości płacenia kartą. Płatności bezgotówkowe stanowią aż 40 proc. wszystkich transakcji i stają się standardem głównie dla osób ok. 35. roku życia, które chętnie decydują się na profesjonalne zabiegi i usługi dodatkowe, mając świadomość, że będą mogły zapłacić kartą.

Realne korzyści dla Twojego salonu

Coraz więcej klientów oczekuje możliwości zapłaty kartą, odzwyczajając się od noszenia przy sobie gotówki. Stawiają na szybkość, wygodę i bezpieczeństwo transakcji bezgotówkowych.

Warto wprowadzić terminal płatniczy w salonie fryzjerskim lub kosmetycznym mimo obaw, że oznacza on wysokie koszty prowizji od transakcji. Policz klientów, którzy przestali korzystać z Twoich usług lub zrezygnowali z nich już na dzień dobry, dowiadując się, że przyjmujesz jedynie gotówkę. Posiadanie terminala może znacznie podnieść Twoje zyski, gdyż jest to prosty sposób na zatrzymanie stałych klientów oraz pozyskanie nowych.

Polska Bezgotówkowa – szansa na bezpłatne terminale

Teraz w ramach programu „Polska Bezgotówkowa”, w którym biorą udział m.in. Polskie ePłatności, można otrzymać terminal za darmo. Jest to szansa dla przedsiębiorców, którzy wcześniej nie akceptowali kart, do przetestowania płatności bezgotówkowych bezpłatnie przez okres 12 miesięcy.

Terminalizacja przeprowadzana jest na terenie całego kraju, a program kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw.

Przedsiębiorcy korzystający z bezpłatnego terminala nie mogą stosować opłaty pobieranej od klientów płacących kartami, tzw. surcharge, a także uzależniać przyjęcia płatności kartą od minimalnej kwoty. Mogą zaś otrzymać zwrot kosztów obsługi transakcji bezgotówkowych w wysokości 1 proc. płatności o wartości maksymalnie 100 tys. zł i zwrot kosztów instalacji terminala.

Terminal przyciąga klientów

Dla konsumentów, którzy wolą płacić bezgotówkowo podczas korzystania z nowoczesnych produktów i technologii, płatność kartą to coraz ważniejszy czynnik przy wyborze salonu, do którego się udają.

Twoi potencjalni klienci żyją dynamicznie, są zabiegani i na każdym kroku starają się oszczędzać cenny czas. Odsyłanie ich do bankomatu po gotówkę to niezręczna sytuacja, a potraktowany w ten sposób klient raczej już do Ciebie nie wróci.

Zadbaj o prestiż swojego salonu

W nowoczesnych i dobrze prosperujących lokalach usługowych coraz częściej są już terminale płatnicze. Ich właściciele wiedzą, że komfort związany z możliwością dokonania płatności kartą lub telefonem świadczy o profesjonalnym i nowoczesnym zarządzaniu firmą, a także podnosi jej prestiż.

Zwróć uwagę, że w ofercie Polskich ePłatności dostępne są terminale dla każdego przedsiębiorcy, również prowadzącego niewielki punkt lokalny.

Więcej informacji: www.pep.pl oraz www.polskabezgotowkowa.pl.

Pokaż znajomym:
© autor/źródło: nadesłane (artykuł sponsorowany); opracowanie/korekta: Portal Zamojski
Reklama