Kilkudniowa awaria sieci ciepłowniczej w Zamościu została naprawiona. Veolia Wschód Sp. z o.o. wystosowała komunikat, w którym przeprosiła swoich klientów za brak ciepła.

Awaria sieci ciepłowniczej zaczęła się w sobotę (9 lutego), wystąpiła jednocześnie w kilku punktach miasta. Niezadowolenie mieszkańców Zamościa wynikało nie tylko z braku ogrzewania i ciepłej wody, ale też utrudnień w ruchu, m.in. na ul. Hrubieszowskiej i Wyszyńskiego. Sytuację relacjonowaliśmy na bieżąco w osobnym artykule.

Dziś po południu Veolia Wschód Sp. z o.o. poinformowała o naprawieniu ostatniego punktu awarii. W komunikacie znalazły się przeprosiny dla klientów i podziękowania dla służb miejskich. — Przepraszamy naszych Klientów za niedogodności związane z ograniczeniami bądź brakiem ciepła. Dziękujemy za okazane zrozumienie oraz pomoc ze strony służb miejskich – napisał Roman Trześniowski, członek zarządu Veolia Wschód Sp. z o.o.